What I ate.. dag 17

Her er hvad jeg spiste i søndags. Det følger sixpack-programmet for uge tre:
dag 17
Morgenmad:
2 æg, 25 g flad-mave brød og 200 g grøntsager.

Formiddagssnack:
En halv avocado med 1 dl hytteost

Frokost:
250 g blandet salat af spinat, gulerødder og ærter samt en avocado samt lidt kylling.

Eftermiddagssnack:
Skyr blendet med 75 g jordbær og hindbær.

Aftensmad:
200 g græskefrikadeller af oksekød med 200 g salat af spinat, gulerødder, rød snackpeber og en spsk græskarkerner. Der til var der tzaziki lavet af en halv agurk og 1 dl skyr.

Aftenssnack:
35 g emmentaler ost

 

 

 

Share on:
Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

7 thoughts on “What I ate.. dag 17

    • syens bestemt også du skal prøve den!
      jeg har “tabt” 5 cm rundt om hofterne på 8 dage, på trods af begrænset træning, da jeg har været sløj!
      virkelig utroligt hvad kosten kan gøre! :)

      • Det siges jo også at kosten er 80% af et vægttab :)
        Det er godtnok flot! Hvor er du bare pisse sej!! :D

        Jeg har i alt tabt to kg på de her 2 1/2 uge, så det synes jeg egentlig er meget godt. Derudover er mine deller blevet en del mindre! :)

    • Det er utrolig forskelligt og afhænger af om jeg træner om morgenen, eftermiddagen eller om aftenen :) Jeg tilpasser desuden mine måltider efter hvornår jeg er i skole og hvornår man kæreste spiser med.

      På en skoledag, hvor jeg møder kl 8, så spiser jeg morgenmad kl 7.30 (bor fem minutter fra min skole), formiddagssnack omkring kl 10, frokost ved 12-13-tiden og så eftermiddagssnack kl 16. Så vil jeg oftest smutte ned og træne og så aftensmad kl 20 og aftenssnack kl 21.30 :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *