Træningshadelisten

Tine… er det overhovedet ok, at have sådan én når man er personlig træner? ;) Uanset hvad, så må det betyde, at jeg elsker træning meget højt siden jeg er klar til at træne så ofte på trods af de mange ting, jeg finder irriterende ;) Tilføj meget gerne i kommentarfeltet hvis I flere punkter :)

#1 Når man efter en træning er mega svedig og febrilsk forsøger at få sin sportsbh af. Rulleteknikken virker indtil videre bedst?

#2 Dagene efter squat. Punktum. Og det er uanset, hvor god en træningsrytme jeg er inde i. Av, det gør lige ondt hver gang.

#3 Når mere end 90% af vasketøjet består af træningstøj

#4 Det evige dilemma med hårvask. Håret kan ikke holde til at blive vasket hver dag/flere gange om dagen og efter en svedig træning er ens hårdag fuldstændig ødelagt ;)

#5 Når man gør sig forhåbninger om at styrketræne i primetime og ingen stativer er ledige. I kan tro jeg har nydt ferien, hvor udstyret har været til at komme til :D

#6 Når løbeuret skriver “Low battery” når man lige er kommet udenfor lejligheden.

#7 At man føler sig overdressed i almindeligt tøj, fordi ens omgangskreds er vant til at se en i træningstøj og derfor kommenterer hver gang man ikke har det på. Og det er altså også bare når jeg har t-shirt og jeans på!?

#8 “Må du godt spise det?” Ja, gu spiser jeg da også burgere bare fordi jeg træner? ;) Som jeg ser det, så er en af fordelene ved at træne så mange gange om ugen da lige netop at der er bedre plads til at skeje lidt ud.

#9 Udfordringer i sociale sammenhænge ala: “hvor mange armbøjninger kan du tage? – vis det lige”. Okay, jeg elsker det, haha. Men jeg gider bare ikke svede i mit festtøj ;)

#10 Ventelister. Dette punkt er ikke så aktuelt for mig længere, da de eneste hold jeg går på er crossfit, men husker tydeligt da jeg gik til step, bodyfit og stram op, hvordan man bare KONSTANT var på venteliste.

 

Share on:
Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

4 thoughts on “Træningshadelisten

  1. Åh hvor er det rigtigt! Og især det med hårvask. What to do? What to do?

    At have glemt hårelastik er heller ikke sjov.. Eller når man ikke ved hvornår man skal spise aftensmad, hvis ens træning ligger klokken 19-20 fx. Klokken 18 er for tæt på og før er næsten for tidligt. 20.30/21 er pludselig også bare meget sent.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *