Sigt efter månen…

27.07.13

Jeg har nu været på kostomlægningen i 2 uger. Jeg har på den korte tid allerede målt et vægttab på 2,6 kg efter den første uge. Min næste vejning er først på næste lørdag, så forhåbentlig er det samlede vægttabet lidt større :)
Jeg befinder mig rigtig godt på den nye madplan – den er overskuelig og med rigtig lækker mad. Jeg skal dog stadig vænne mig til noget mindre portioner! Især i dag synes jeg har været hård. Jeg er både sulten og træt. En kombination der skyldes for lidt søvn og en træt krop efter morgens cardio-træning, men jeg hænger i gør jeg! Jeg ved nemlig det kommer til at blive det hele værd – jeg glæder mig bare til jeg er kommet lidt længere, men det gør de fleste vel? :)

Jeg har tidligere lovet at I nok skal få nogle før/efter-billeder. Jeg får min kæreste til at tage billeder af mig hver uge, så jeg også kan følge med der og se om der er sket en forskel. Forskellen er ikke så synlig på billederne endnu, men I får alligevel lov til at se dem. Jeg synes nemlig det er en del af processen. Før/efter billeder får man jo ikke bare sådan natten over – og det kan hurtigt komme til at virke så nemt og simpelt når man ser sådanne billeder. Men der ligger jo så meget træning, hårdt arbejde og viljestyrke bag, så jeg håber at kunne vise jer, at det tager tid. Men tid er der også masser af. Jeg skal nemlig bare nå sikkert i mål – om det bliver før eller efter jul er jeg ikke så bekymret om , bare jeg når dertil :)

før-og-nu

 

 

Share on:
Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

28 thoughts on “Sigt efter månen…

  1. wow, man kan da skisme tydeligt se at der sket noget! misundelse og masser af positiv energi herfra, du er sej. bare klø på, og jeg vil følge troligt med i dit forløb, da jeg minder kropstype mæssigt rigtig meget om dig, og netop også godt kunne tænke mig at smide det der genstridig fedtlag der gemmer den flotte krop væk.

    • Hvor er du bare sød, tusind tak :) Held og lykke med dit projekt, man skal lige i gang og så er det ikke så slemt… (kun på de dårlige dage, hehe..)

    • Ja, på ryggen kan man se lidt – og i spejlet synes jeg selv at jeg kan se det på mine skuldre :) Synes helt bestemt du skulle overveje det med en kostplan, det er SÅ lækkert at man kan “slippe kontrollen” og ikke spekulere over det, men blindt stole på at man er i trygge hænder – I love it! :)

    • Da den er lavet specifikt til mig ud fra min træningsfrekvens, vægt og madpræferencer har jeg desværre ikke planer om at lægge den op, da det vil være så surt hvis nogen begynder at følge den, men ikke får resultater hvis de vejer mindre end mig eller træner mindre… jeg skal dog nok sørge for at lægge en masse billeder op af det jeg spiser :)

  2. Jeg synes også man kan se en tydelig forskel! Særligt øvre ryg og din booty er blevet mere defineret. ;)

    Vil også rigtig gerne se en kostplan og træmingsprogram – kunne godt trænge til et ordentligt skub!

    Glæder mig til at følge med udviklingen. Det er så sejt gået! :-)

    • Kostplanen lægger jeg desværre ikke op, men forhåbentlig kan nogle af billederne fra den hjælpe til et kærligt skub? :)
      Mit træningsprogram har jeg skrevet om her og en mere detaljeret beskrivelse kommer der indenfor et par uger :)

  3. Jeg er ret vild med billedet/citatet omkring månen, det er så fint :-)
    Derudover synes jeg også at man kan se en klar forskel på før/efter billederne, så bare klø på – godt arbejdet!

  4. Man kan sagtens se forskel! Sejt gået på kun 14 dage :)
    Er din kostplan en, hvor du tæller kalorier? I så fald, hvor mange kalorier “må du få” om dagen?
    Mvh Sofie

    • Min veninde har regnet ud hvad jeg må få, men jeg faktisk ikke selv hvor meget det er i alt – men jeg er ca. 500 kcal i underskud om dagen. Her bliver der dog ikke taget højde for hvis jeg træner mere end planlagt..

    • Det kan du tro! :) Jeg har skrevet om min træningsfrekvens her og så kommer der snarest en mere detaljeret beskrivelser af de øvelser som indgår i mit træningsprogram :)

  5. Ser godt ud! :) Glæder mig til at høre mere!
    Du skrev et sted, at proteinpulver tidligere havde fået dig til at tage på, men nu er du begyndt at bruge det igen – hvad gør du anderledes denne gang for ikke at tage på?

    • Jeg har ændret mit syn på proteinpulver lidt og drikker det udelukkende efter hård styrketræning (hvor jeg i følge min kostplan skal blende det med 3 jordbær eller 1/2 banan, mælk og isterninger). Det vil sige, at jeg på den nye kostplan ikke blander det med skyr, laver desserter eller eksperimenterer på anden vis med det (og hvis jeg gør, er det kun kæresten der spiser det..;) ).
      Så nu glæder jeg mig til styrketræningen, da det betyder jeg ‘belønnes’ med proteinpulver, hehe ;) Synes jo det smager så godt :)

  6. Man kan klart allerede se en forskel. Du ser godt ud.
    Hvad har du givet for at få lagt en kostplan? Og i så fald hvor hvis det er i Århus? :)
    Jeg har fuldt De danske vægtkonsulenter en del, men det er jo ikke specifikt tilrettelagt til min krop, så måske det kunne være en mulighed. :)
    Skal du veje al din mad?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *