Runners high

Jeg har tidligere været helt vild med at løbe og er det egentlig stadig. Jeg må dog indrømme at jeg hellere vil være i fitnesscenteret til holdtræning end at løbe ude når det er frostvejr. Min løbepause har derfor været meget lang i år! Den er dog forbi nu, for jeg har netop meldt mig til i IFORM kvindeløbet d. 4.maj og valgt ruten på 10 km. Jeg har allieret mig med min fitnessinstruktør og I kan tro vi allerede nu har mange planer for vores fremtidige løben (pssst.. det starter med m og slutter på araton) :)

Den smukke fitnessintruktør jeg har allieret mig med hedder Susan Milo og er instruktør i Fitness World (i Århus), hvor hun både har stram op-, puls/styrke-, bikini bootcamp og snart også thaibo-hold :) Hun er virkelig en sej pige, som siden december har tabt 10 kg! Derudover studerer hun Ernæring og Sundhed, så på hendes Instagram-profil er der altid lækre opskrifter at finde. Så hvis I mangler  inspiration og motivation så synes jeg helt bestemt I skal kigge forbi hendes Instagram, hvor hun hedder susanmilo. 
Susan-Milo

 

Er der nogle af jer søde læsere, som også skal løbe IFORM-løbet? :)

Share on:
Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

16 thoughts on “Runners high

    • Hvor er du bare sød :) Jeg vil forsøge at lægge lidt opdateringer omkring vores løb på bloggen, men er ikke sikker på at vi kommer til at følge et løbeprogram som sådan, men skal nok holde jer opdateret :)

    • Vi har endnu ikke planlagt hvilket maraton vi vil :) Hmm, september det lyder nu egentlig meget passende! :) Det tror jeg lige jeg vil høre min søde løbemakker om ;)

    • Tak :)
      Vi har indtil videre kun fastsat IFORM løbet – herefter skal vi lige vurdere hvor hårdt vi vil gå til den og om det overhovedet er realistisk til f.eks. september ;)

  1. Sådan! Flot initiativ og altid rart at have et mål/formål med sin træning :-) … Jeg har tilmeldt mig halvmaraton den 5. maj, og løber én lang tur i weekenden, 2 kortere ture i løbet af ugen + styrketræning. Hver uge i meget lang tid har jeg håbet på plusgrader … gerne sol, plusgrader og ikke så meget vind, men det har været ønsketænkning det meste af tiden … nu bliver det forhåbentligt anderledes … det SKAL det :-) … har planlagt 17 km søndag eftermiddag, hvor temperaturen gerne skulle op på 12-13 grader … vild luksus at kunne smide vintertights osv. :-) … Held og lykke med din løbetræning, det glæder jeg mig til at følge :-)

    http://www.larseniform.blogspot.com

    • Det lyder til at du har fået lagt et rigtig godt program! :) Og spændende med på søndag – håber det bliver ligeså godt vejr som sidste søndag! Der var jeg lidt overmodig og løb 16 km – kunne slet ikke stoppe da jeg først var kommet afsted. Vejret var mildt, naturen var smuk og det er jo lyst helt ind til kl 20 :)

    • Åh, hvor skønt at høre – og undskyld jeg ikke har lagt det ud endnu! Første del omkring proteinpulver er skrevet, men jeg mangler lige et lille billede, som jeg tager i morgen, når dagslyset viser sig :)
      Så håber jeg du kan bruge indlægget :)

  2. Jeg ville rigtig gerne løbe iForms kvindeløb, men de tætteste løb ligger 2 timers kørsel herfra hvor jeg bor. Så tror ikke lige, det bliver realiseret. I stedet har jeg planer om, at melde mig til et andet løb i slutningen af maj, hvor jeg har udfordret min kæreste til at løbe 5 km ruten. Han er lige begyndt at løbe i denne uge, så er spændt på, om han tør tage udfordringen op :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *