Om det at have verdens sødeste læsere…

På denne smukke og solrige lørdag vil jeg gerne skrive et tak. TAK til alle jer skønne læsere, som altid er så søde at kigge forbi og ofte også skrive en kommentar. I er simpelthen fantastiske. Da jeg oprettede bloggen var jeg faktisk meget bekymret for hvilke læsere jeg (og OM jeg ville) få. Jeg var lidt bekymret for hvordan jeg personligt ville have det med negative kommentarer og kritik. Men ved i hvad? Det har jeg stadig ikke taget stilling til, for det har jeg ikke oplevet! Jeg har tværtimod oplevet så stor en opbakning og støtte, som jeg aldrig havde turdet håbe på. Jeg har fået en masse nye venskaber gennem bloggen, som jeg er dybt taknemmelig for og jeg glæder mig til at se om det måske på sigt byder på endnu flere, hvem ved? :)

Skærmbillede-2013-08-24-kl.-10.34

Jeg har dersværre, mod min vilje, forsømt bloggen lidt på det sidste. Jeg har både løbet om kap med stierne og lygtepælene samtidig med tiden. Et døgn på 24 timer har ikke været nok i den seneste tid…

Jeg har dog så mange indlæg jeg glæder mig til at skrive, så bliv endelig ved med at kigge forbi :) Derudover tror jeg også snart der skal ske noget nyt med layoutet på bloggen. Hvis I har nogle ønsker/forslag dertil, så skriv endelig. Jeg er stadig kun på idé-fasen dertil, men glæder mig til at få tid til at lege med det :)

Det var vist nok snak for denne gang, opsummeret vil jeg altså bare sige TUSIND TAK FORDI I LÆSER MED OG ER DE SØDESTE LÆSERE! :)

Share on:
Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

4 thoughts on “Om det at have verdens sødeste læsere…

  1. Selv tak siger jeg på egne (og sikkert mange andres vegne), men mon ikke du selv er årsagen til, at vi følger dig? :-) … jeg kender dig ikke, men du virker til at være en rigtig sød pige med begge ben solidt plantet i jorden … og du laver nogle gode relevante og inspirerende indlæg, så jeg fortsætter med at følge din blog :-)

    http://www.larseniform.blogspot.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *