Mandagsinspiration

I tog simpelthen så godt imod sidste uges mandagsinspiration, at jeg faktisk godt tør lave endnu et af slagsen! :)

Så værs’go – håber I får en fantastisk og aktiv uge :)
Ikke-navngivet-3

Share on:
Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

4 thoughts on “Mandagsinspiration

  1. Hej! Jeg er vild med at følge dig her og på instagram! Du er en stor inspiration.
    Jeg tænkte på om du måske havde lyst til at lave en post om det der med at træne på Tom mave, er det godt? Synes det virker underligt, men ved intet om det. Jeg er igang med et vægttab efter at have født min søn for 8 uger siden, og det går godt, men jeg er bange for at sætte min forbrænding ned ved at lave på forholdsvist få kalorier, skal jeg indføre en cheat dag, eller hvordan er det med det? Og hvis ja, hvad skal man så spise på sådan en dag, man skal vel ikke bare køre kalorier ind? Eller hvad? Og hvis du har andre gode råd omkring at sætte sin forbrænding op, vil de blive taget imod med kyshånd! Du er sej, og du gør mig sejere! <3

    • Hej Nanna,
      tusind tak for de pæne ord! :)
      At træne på tom mave eller ej, er der jo stor diskussion om. Jeg gør det selv i weekenderne og synes det er rigtig rart, men det er simpelthen fordi træningen ligger så tidligt. Det fungerer rigtig fint for mig, men jeg tror ikke det er alle som vil synes om det. Jeg synes derfor du skal lytte til DIN krop og mærke efter. Kan du yde ligeså meget med, som uden morgenmad før træningen? Får du det dårligt hvis du ikke har spist eller får du det skidt hvis du har? :) Mærk efter og find ud af hvordan du har det bedst.
      De fleste nyere studier taler for modellen om en proteinrig kost med relativt få kulhydrater og sundt fedt. Det er en model, hvor de fleste føler at de får lækker mad, bliver mætte og samtidig opnår et vægttab. Spis fedtfattige proteinkilder som kylling, lys fisk, kalkun, skyr og hytteost (1,5% fedt) og spis det sammen med lækre og gerne grove grøntsager. Husk at tilføje sundt fedt i form af lidt nødder, koldtpresset olie, en avocado eller vælg fed fisk som proteinkilde.
      Cheatdays fungerer super fint for nogle, så det er da værd at overveje. Man skal blot huske på at kroppen stadig skal omsætte al maden til energi! Gør det derfor med måde :)
      Håber det besvarede dine spørgsmål :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *