Eftermiddagssnack: Fromage Frais jordbær/hindbær is

Jeg har her til eftermiddag lavet en hurtig og lækker eftermiddagssnack. Den var faktisk så god, at jeg synes I skulle have opskriften også :)

I uge 3+4 af iFORMs sixpack-program, må jeg til eftermiddagssnack få 1,5 dl skyr/fromage frais, 75 g frugt og 10 hasselnødder.
Jeg kom skyr og 75 g frosne jordbær og hindbær i min elskede minihakker og tilføjede lige et par sødetabletter. Så blev det ellers blendet.

Og på toppen puttede jeg et lille drys kokosmel og solsikkekerner. Dette gjorde jeg for at få lidt sundt fedt i stedet for de 10 hasselnødder som bladet foreslog.

 

 

 

Share on:
Share on FacebookPin on PinterestEmail this to someonePrint this page

4 thoughts on “Eftermiddagssnack: Fromage Frais jordbær/hindbær is

  1. Hej Tine :)

    Er virkelig blevet motiveret af din blog de sidste par uger, og er klar på at hoppe på iforms six pack ugeplan :) Har dog et par enkle spørgsmål til den, da bladet ikke er til at opdrive mere, desværre :(

    Hvilken slags kokosmel er det der skal bruges til brødet? Det almindelige man kan købe i fakta, eller det med flere proteiner i, som købes på nettet ?

    Må man stadig spise lidt stivelse, kan se du spiser lidt pasta og kartofler til aftensmad :)

    Tusinde tak for en helt fantastisk blog, den giver virkelig os andre et motionsboost der vil noget :)

    – Malene :)

    • Hej Malene,
      Ej, hvor er det bare FEDT at høre! :)
      Jeg brugte bare almindeligt kokosmel :) Ja, i uge 1+2 må man gerne og så begynder de at reducere det yderligere i uge 3+4 og fjerner det helt i uge 5+6 :)
      Håber det var lidt opklarende, ellers har http://mallibue.wordpress.com/ skrevet planen ned på hendes blog…

      De bedste hilsner
      Tine

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *